Психолого-педагогічний консиліум – ефективна організаційна форма методичної роботи, яка допомагає педагогам враховувати рівень пізнавальної діяльності, з яким діти прийшли до 5-го класу, психологічні особливості 10-11-річних школярів, проаналізувати проблеми, з якими учні стикаються в адаптаційний період, виробити шляхи їх подолання.
Саме з цією метою 1 грудня у Щербинецькій гімназії відбувся психолого-педагогічний консиліум щодо адаптації учнів до навчання у 5 класі. Під час його проведення розглядалися питання про успішність учнів з різних предметів; про збереження наступності у навчанні та формування єдиних вимог до учнів; про обсяг домашніх завдань; про особливості роботи з обдарованими дітьми та дітьми, що відстають у навчанні.
Кожен присутній мав змогу висловити свою думку. До слова запрошувався класний керівник, вчителі-предметники.
Практичний психолог та соціальний педагог проаналізували психологічний клімат в класі, рівень адаптації кожної дитини до навчання в школі ІІ ступеня та соціально-психологічний статус школярів.
Директорка гімназії підсумувала всі виступи та зазначила, що успішній адаптації учнів 5 класу до навчання в основній школі сприятиме цілеспрямована координація дій учителів, їхній професіоналізм і досвідченість.